Avrupalı Markalar Çin’de Dibe Vurdu
Avrupa otomobil üreticileri, uzun yıllardır Çin’de önemli kârlar elde ederken, yüksek kârlı günler artık yerini zor günlere bıraktı. Çin’deki otomobil
Avrupa otomobil üreticileri, uzun yıllardır Çin’de önemli kârlar elde ederken, yüksek kârlı günler artık yerini zor günlere bıraktı. Çin’deki otomobil
Çin’in önde gelen elektrikli araç üreticisi BYD, Güney Kore otomobil piyasasına iddialı bir giriş yapmaya hazırlanıyor. Uygun maliyetli elektrikli modelleriyle
Son bir haftada Tesla’nın (TSLA) hisse senetlerinde gözlemlenen yüzde otuzluk artış, dikkatleri üzerine çekiyor. Ancak bu artışın ardında, şirket performansının
Çinli elektrikli araç üreticisi Leapmotor, 11 Kasım’da 2024’ün üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, bu dönemde toplam 86.165 araç satışı
Tesla, Avrupa’da satışları artırmak için ücretsiz Süper Şarj hizmeti sunacak. Şirket, dördüncü çeyrekte en az 515.000 araç teslimatıyla rekor bir
Ekim ayında ABD’deki hafif araç satışları, yıllık bazda %9,5’lik etkileyici bir artış göstererek 1.327.300 adede ulaştı. Hafif kamyonetler %11,7’lik büyümeyle
Almanya otomotiv pazarı, Ekim 2024’te umut verici bir artış gösterdi. Geçen yıla göre %5,9 artışla toplam 231.992 yeni araç satışı
Japon otomotiv devi Nissan, acil durum moduna geçerek ciddi bir yeniden yapılanma sürecine girmiş durumda. Şirket, kürel çapta 9.000 kişiyi
Ekim ayında İngiltere’deki sıfır otomobil satışları, 2024’te ikinci kez yıllık bazda %6’lık bir düşüşle 144.288 adete geriledi. Yılın ilk on
Türkiye’deki araç sahipleri, 2025 yılında geçerli olacak Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) oranlarına odaklanmış durumda. Aracın yaşı, motor hacmi ve piyasa
Fransa otomobil pazarında bir gerileme daha: Ekim ayı satışları %11,1 düştü ve pandemi öncesi seviyelerden %28,3 daha düşük bir noktada
Ekim 2024’te Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarı, geçen yılın aynı ayına kıyasla %4 azalarak toplam 97.274 adet satış
Alman otomotiv endüstrisi, elektrikli araçlara geçişin maliyetini ağır ödeyebilir. Son yapılan bir araştırmaya göre, 2035 yılına kadar bu dönüşüm, Almanya’da
Çin, Avrupa Birliği’nin Çin yapımı elektrikli araçlara uyguladığı yeni tarifelere karşı stratejik bir yanıt olarak, yerel üreticilerine Avrupa’da yatırım planlarını
Volkswagen’in üçüncü çeyrekte kârında yaşanan %42’lik düşüş, şirketin içinde bulunduğu zorlu dönemin bir yansıması olarak dikkat çekiyor. Faaliyet kârı 2,86
Eylül 2024’te Çin’deki perakende otomobil satışları, geçen yılın aynı dönemine kıyasla %13,1 artarak 2.120.861 adede ulaştı. Bu artış, yılın başından
Avrupa Birliği, EFTA ülkeleri ve Birleşik Krallık’ta, araba pazarı Eylül ayında yıllık %4,2 oranında daraldı ve toplamda 1.118.083 araç satıldı.
Günümüzde sıfır araç almak, özellikle artan döviz kurları ve enflasyon gibi etkenlerle biraz zorlaşmış olsa da, hala bütçeyi fazla zorlamadan
Çin’deki otomobil pazarında yıllardır güçlü bir yere sahip olan Alman otomobil üreticileri, son çeyrek satış verilerinin ardından büyük bir düşüşle