1895 Bu imza şirketin kurucularının imzasıdır ve ilk amblem olarak kullanılmıştır. Bugün, bir OCTAVIA modelinde bu imzayı taşıyan özel bir model yapılmaktadır: “Laurin & Klement”.
1904 yılında Yeni sembol kurucuların baş harfleri ile birlikte geliştiriliyordu. Orjini hakkında muhtemel bir hikaye de: Laurin ismi latince de “laurus nobilis” adlı bitkiden geliyordu. Bu yüzden Václav Klement, baş harflerden oluşan sembolü bu bitki ile çerçevelemişti. O günden beri bu sembol arabalarda ve arabaların radyatörleri üzerinde kullanıldı. 1923 İlk defa “kanatlı ok” amblemi bu yılda ortaya çıktı.
Emin olunmayan kaynaklardan edinilen bilgiye göre bu işaretin bir hikayesi vardı: Skoda’nın işletme müdürü Tomas Maglic, Amerikadan dönerken ailesine kızılderili bir hizmetçi getirmişti. Bu kızılderili Skoda’nın amblemi olabilirdi. Aralık 15’de Plezen’de bu sembol tescil edildi. 1925 Skoda Plzen şirketi ile Laurin & Klement’in birleşmesinden sonra yeni bir amblem arayışına girildi. Bazı üretilen arabalarda yandaki amblemle birlikte “Laurin & Klement” yazarken bazı arabalrda “Kanatlı Ok” kullanıldı.
Sonraki yıllarda da Ok ve eliptik Skoda amblemi kullanılırken son yıllarda “Kanatlı Ok” ‘un yanında Skoda yazısı kullanıldı. 1991 16 Nisan’da Skoda automobilvá a.s. yandaki Skoda sembolünü kullanma hakkını kazandı. Skoda şirketinin diğer birimlerinde ayrılmak için siyah çerçeveye “Skoda Auto” kelimelerini ekleyip “Kanatlı Ok”‘u içine aldı.